• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Tuna SBBN025, prisjust. 10/7.

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Tjenare!
Har en Seiko Tuna SBBN025 till salu.

IMG_3706.JPG


SBBN025 är efterföljaren till den så kallade "Darth Tunan" SBBN013 som bland annat har testats på vattendjup 3x större än spec vilket är rätt coolt:


Min klocka är i mycket fint skick (tillverkad 2015) och kommer på originalband samt med en Seikolåda, manual och hangtags (ej cert).

Kort och gott är det en Seiko Tuna med extra allt och det blir inte mycket bättre än så här om man tycker om bra grejer; helgrymt mattsvart case, platt safirglas och fantastisk lume med mera. Sitter bra på de allra flesta tack vare avsaknaden av luggar, min handled på bild nedan är drygt 17cm som referens.

Nedan följer lite specs:
- Quartz 7C46 urverk med cirka fem års batteritid.
- Noggrannhet på +/- 15 sekunder per månad (min har diffat 0 sek under mitt ägande)
- 1000 M vattentäthet
- Monocoque boett
- Seikos nya uppdaterade Lumi Brite
- "Titanium case with super-hard coating and ceramics"
- Safirglas
- Vikt 120g

Pris: (14 000) 13 000 SEK skickad, ingen retur, inga garantier, inga byten (utom mot GS Quartz).
IMG_3579.JPG
IMG_3694.JPG
IMG_3699.JPG
IMG_3702.JPG
IMG_3704.JPG
IMG_3700.JPG
 
Senast ändrad:
Topp