• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Turtle - dressmodd

Dr H

Cartier
2-Faktor
Pris
2000
Returpolicy
Vi ska båda känna oss nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag testar att lägga ut min Seiko Turtle (SRP779K1) som jag köpte ny våren 2020 och som varit med om en del sedan dess.

Det är en härlig klocka, men den känns lite stor på min handled. Jag har bytt ut vridringen mot en fast glasring med fasad kant vilket gav klockan ett mera dressat utseende. Om man har rätt verktyg kan man (troligen) få bort ringen igen. Jag har inte rätt verktyg...

Klockan går som en knappt två år gamal Seiko ska - jag har inte märkt några som helst problem. Men, boetten bär spår efter oförsiktigt modd-arbete när jag bytt vridringar. Och jag har använt klockan som beater vilket väl också sätter spår. Jag sätter därför priset till 2000 kr plus ditt val av frakt.

Original vridring, samt en utbytes vridring med myntkantsida och keramiskt ilägg med lume, medföljer, liksom allt annat som var med vid köp. Originalgummit är helt oanvänt.

Bara hojta till om mer info och bilder önskas.

Byten? - testa mig.

Min tråd med omdömmen: https://klocksnack.se/threads/drh.143756/

Stort tack KS för ett härligt forum och möjligheten att annonsera gratis.

1636487782271.png


1636487733251.png
 
Topp