• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Turtle srp773 byte srp775/777!

TotteH

Patek
2-Faktor
Pris
2500
Returpolicy
Nää inga fel på grejerna
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag älskar modellen, men jag är svag för svart...

Vill alltså byta bort min blåa Turtle srp773 mot en srp775 eller srp777. Gärna på original gummi då jag ändå inte använder länk!
Gärna moddad med tex coin edge, annat insert, safirglas. Men absolut inget måste! Klockan behöver heller inte vara i nyskick, är den rätt för övrigt så struntar jag i små märken.

Klockan jag har är uttagen nov -16. Har kvitto. Kommer på original länk som har något litet ding på spänne. Litet märke på insert strax efter 10 markering. Övrigt i väldigt fint skick. Kommer fullset.

Är du som köpte denna: https://klocksnack.se/threads/seiko-turtle-mod.112653/ sugen på ett byte så hör gärna av dig :)

Så, nu är det väl bara till att hålla tummarna ;)

3CE397AE-CDE6-44FA-A909-0A20D9E464DB.jpeg
IMG_20190419_112158.jpg
IMG_20190511_181455.jpg
IMG_20190516_195412.jpg
 
Senast ändrad:
Topp