- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Helst inte, då pengar ska användas till annat. Men skulle något inte vara enligt beskrivning så absolut.
- Bilder Skickat
- Ja
Det är dags för dessa att vandra vidare. Det är första gången jag säljer av mina klockor på forumet efter flera år av samlande. Hoppas någon annan kan uppskatta dom precis som jag gjort.
Notera! Klockorna åker ut på Blocket också.
1. Citizen Promaster BN0150-10E
Köpt ny av mig 2020. Inget att anmärka. Sparsamt använd. Sitter på originalgummi. 2 natoband och meshlänk av helt ok kvalitet ingår. Allt som ingår vid nyköp ingår, dock ej stämplat cert.
Pris:1100:- skickat SÅLD
2. Vostok 170548 Pamphibia
Köpt på forumet 2021 som ny. Sandwich tavla. Använd en handfull gånger. Färgmärke vid 12. Inringat på buld. Inget som stört mig. Går att putsa bort. Sitter på mesh av helt ok kvalitet. Oanvänt original "läder" samt 2 x Zuludiver mocka medföljer. Allt som ingår vid nyköp ingår, även stämplat cert. Fler bilder finns om så önskas.
Pris: 1100:- skickat SÅLD
3. Seiko Samurai Padi SRPF09K1
Köpt ny av mig 2020.
Använd sparsamt. Den åkte på gummi direkt så länk är mer eller mindre oanvänd. Den levereras på kvalitetsgummi från Crafter Blue i nyskick.
Pris:1500:- skickat SÅLD
Fridens liljor,
Chris
Notera! Klockorna åker ut på Blocket också.
1. Citizen Promaster BN0150-10E
Köpt ny av mig 2020. Inget att anmärka. Sparsamt använd. Sitter på originalgummi. 2 natoband och meshlänk av helt ok kvalitet ingår. Allt som ingår vid nyköp ingår, dock ej stämplat cert.
Pris:
2. Vostok 170548 Pamphibia
Köpt på forumet 2021 som ny. Sandwich tavla. Använd en handfull gånger. Färgmärke vid 12. Inringat på buld. Inget som stört mig. Går att putsa bort. Sitter på mesh av helt ok kvalitet. Oanvänt original "läder" samt 2 x Zuludiver mocka medföljer. Allt som ingår vid nyköp ingår, även stämplat cert. Fler bilder finns om så önskas.
Pris
3. Seiko Samurai Padi SRPF09K1
Köpt ny av mig 2020.
Använd sparsamt. Den åkte på gummi direkt så länk är mer eller mindre oanvänd. Den levereras på kvalitetsgummi från Crafter Blue i nyskick.
Pris:
Fridens liljor,
Chris
Senast ändrad: