• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SEIKO

Corium

Basic
Fick fram min gamla klocka som minst legat i 25-30 år. Jag köpte den ny i början av -90 talet. Hittade instruktionsbok men tyvärr inte kartong/ask. Batteri är slut så den funkar inte, tror aldrig det varit bytt. Tror också att armband är org. Är det någon som känner till vad det är för något? Tacksam för info.

Mvh/Leif

Bilagor

• 20261009_072633.webp
    20261009_072633.webp
    240 KB · Visningar: 1
  • 20261009_072653.webp
    20261009_072653.webp
    135.9 KB · Visningar: 1
Hej och tack. Mitt klockintresse vaknade lite i samband med att jag hittade denna efter en flytt, och tänkte om någon ev. har koll på om den ev. är intressant på något vis. Tack från en med nyvaket klockintresse.

Tipsar om en särskild del av forumet för Japanska klockor där kunskapen är bottenlös. Länken hänvisar till Seiko-tråden just.

Ok. Tack. Är ny här och hajar inte riktigt hur forumet är uppbyggt ännu... har kanske lagt in mitt inlägg i fel grupp eller så?..

Tillbaka
Topp