• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Selamb

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en klocka på distans som plockats ut ny av @Selamb - trevlig kommunikation, precis som beskriven, snabb leverans och skickade generöst med ett par extra tillbehör. Skulle gärna göra affär igen - rekommenderas!
 

Klando

Omega
Köpt en Tudor av @Selamb och är väldigt nöjd. Smidig och bra kommunikation rakt igenom. Ska tilläggas att han själv levererade klockan då jag fick förhinder i sista sekund. 110 % Good Guy!
 

Exekys

Cartier
Jag har precis köpt en GS av @Selamb och har bara gott att säga om hela upplevelsen. Allt, från kommunikation, bilder och skick på klockan till mängden bubbelplast i lådan har varit kanon. Rekommenderas!
 

Sundquist

Breitling
Jag har köpt en Seiko av @Selamb och det var i alla avseenden en angenäm upplevelse. Hjälpsam och tillmötesgående på alla sätt. Jag gör gärna affär med honom igen. 100 % GG!!
 
Senast ändrad:

Agsa

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka av Selamb, extremt snabb leverans och skickade med ett extra band😊 gör mer än gärna affärer igen !
100% GG !
 

JonasG

Omega
Köpte en Sinn av Selamb på distans. Väldigt snabb på att svara och skicka klockan. Allt var precis som beskrivet och inget att klaga på. 100% GG och ser fram emot eventuellt fler affärer i framtiden ☺️
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Sålde klocka till @Selamb . Super smidig affär. En seriös och trevlig köpare som jag gärna gör flera affärer med i framtiden. 100% GG!
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Sinn av @Selamb . Trevlig kommunikation. Blixtsnabb leverans och väl förpackat. Helt klart en good guy. Rekommenderas! :)
 
Topp