• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Semesterklocka..

Har aldrig haft så svårt att välja klocka som idag, 18 dagar på Gotland med familjen.
UwxCl2.jpg

Vilka skulle ni valt?
Det lutar åt nr1 och nr4..

Jag röstar för Daytona om du ska hänga medparten i Visby. Fräscht med vitt på sommaren. Nr 1 om du ska utforska ön, simma och sporta runt.

Daytona. Man åker väl inte till Gotland utan att lägga några varv på Gotland ring. Sen kan du kompletera med något dressigare till visbykvällarna. ;)

Kan vara årets I-landsproblem detta... :)
Ur flera aspekter är väl hela forumet ett I-landsfenomen? Arbete, socialt skyddsnät, hobby, fritid, kreativ utveckling osv är ett resultat av avsaknad av konflikt i en nation. Något positivt anser jag. Sedan kan man väl prata om lyxkonsumtion, men det är en annan diskussion. Sorry ot. :)

Ur flera aspekter är väl hela forumet ett I-landsfenomen? Arbete, socialt skyddsnät, hobby, fritid, kreativ utveckling osv är ett resultat av avsaknad av konflikt i en nation. Något positivt anser jag. Sedan kan man väl prata om lyxkonsumtion, men det är en annan diskussion. Sorry ot. :)
Haha, absolut. Och jag menade det inte på ett negativt sätt. Mest avis på alla fina rollar som @Sundancekid har.
Om jag nu ska gå OT så säger jag nu 1 och nr 4! :)

Tillbaka
Topp