Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har länge spanat på Hamilton Jazzmaster Traveler GMT för just detta krav.Tips mottages tacksamt på ett semesterur för tillfällen då vardagsklockan inte lämpar sig att visa upp.
Krav; automatisk, badbar, skall kunna förloras utan att man gråter blod.
Håller inte med. Alla tjyvar i världen känner till Seiko = ökad rånrisk.Skulle hållam med dropic. Seiko slår aldrig fel och är väldigt prisvärda till vad du får för pengarna. Finns en uppsjö av varianter som säkert kan ticka alla boxar för dig.
Mucho cool, sicket namn oxåEn som jag har haft span på:
![]()
BOLDR Safari GMT Maasai Mara
The BOLDR Safari GMT Maasai Mara is a phenomenal, sporty watch that is truly suited for any adventure, with comfort in mind. The comfort comes through the beautiful dimensions, at 40mm diameter it will sit nicely on any wrist. The watch has a mechanical, Made in Japan NH34 GMT movement under the...www.seriouswatches.com
Trust me , mucho enklare, billigare o finns sååå många coola kvartsare sub 10 (sub 5 oxå…)Vilka bra tips! Tack! Tror möjligen jag får skippa automatkravet.
Ja, då finns det en miljard alternativ helt plötsligt. Alpina t ex. Eller Glycine Combat Sub om du vill komma riktigt billigt undan men ändå få en stabil schweizisk klocka.Vilka bra tips! Tack! Tror möjligen jag får skippa automatkravet.
Riktigt grym spec.Nu har jag ingen egen erfarenhet av klockan, men ett anonymt märke för den icke intresserade, gmt, automat och 150 meters vattentät.
Släpps 15 januari tror jag det stod.
![]()
Arctic White
Our first watch to feature a true traveler’s GMT complication, the all-new Venturer seamlessly displays two time zones at once. No matter where you go, this is a companion that will always feel at home.www.traskawatch.com