Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där ligger det någonting i.Ska man ta hänsyn till rånrisken o därmed ev risk för personskada så finns det väl ingen anledning att köpa en NY fin, blank, fräsch klocka.... oavsett fabrikat o värde ?
Ska man ta hänsyn till rånrisken o därmed ev risk för personskada så finns det väl ingen anledning att köpa en NY fin, blank, fräsch klocka.... oavsett fabrikat o värde ?
kan du posta bild på tavlan i klockanOm klockan är för fin kan du ju alltid göra som jag gjort! Tror inte någon kommer att råna mig
![]()
Den lite moddade tavlan sitter numera i klockan...
FY VA GRYM!!! byt ut händerna ooch få lume på dom så har du kanske en av dom coolare klockorna jag har sett.Självklart!
![]()
FY VA GRYM!!! byt ut händerna ooch få lume på dom så har du kanske en av dom coolare klockorna jag har sett.
Det kiar i mina fingrar ocksåKul tanke! Ni har jag ett nytt klockbehov känner jag direkt!
Det första jag tänkte på var att äntligen har man en anledning till att köpa en Oris då dessa borde gå under radarn som billig men robust . Sen kom jag på Sjöö Sandström, en klocka som rimligtvis enbart vi svenskar känner till. Den bör gå under radarn och kan bli riktigt billiga begagnat.
Tror jag hade gått på denna som har dubbla tidszoner, en sak åtminstone jag enbart har nytta av på semestern. Sjöö sandström utc skydiver, rätt kul att det blev försvarets officiella klocka också.