• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Semesterklockan? När du inte vågar eller vill använda din vardagsklocka.

2AB80B8E-1713-4F72-99C5-E7EF9746900A.jpeg

Tror den ultimata semester klockan faktiskt måste vara en gmt 100m wr safirglas och titanboett 37-39 mm och 44-47 mm lug to lug + den måste va quartz. Så måste den nog också ha en gummi strap eller nato. Jag har ingen aning vad för klocka detta är! Men det är nog min dröm semester klocka.

Någon som vet om en klocka som hörs ut som denna ?

Kul tanke! Ni har jag ett nytt klockbehov känner jag direkt!

Det första jag tänkte på var att äntligen har man en anledning till att köpa en Oris då dessa borde gå under radarn som billig men robust . Sen kom jag på Sjöö Sandström, en klocka som rimligtvis enbart vi svenskar känner till. Den bör gå under radarn och kan bli riktigt billiga begagnat.

Tror jag hade gått på denna som har dubbla tidszoner, en sak åtminstone jag enbart har nytta av på semestern. Sjöö sandström utc skydiver, rätt kul att det blev försvarets officiella klocka också.

Bilagor

• D45EA082-94BD-4209-A614-24E08F5DA694.jpeg
    D45EA082-94BD-4209-A614-24E08F5DA694.jpeg
    54.4 KB · Visningar: 14
Kul tanke! Ni har jag ett nytt klockbehov känner jag direkt!

Det första jag tänkte på var att äntligen har man en anledning till att köpa en Oris då dessa borde gå under radarn som billig men robust . Sen kom jag på Sjöö Sandström, en klocka som rimligtvis enbart vi svenskar känner till. Den bör gå under radarn och kan bli riktigt billiga begagnat.

Tror jag hade gått på denna som har dubbla tidszoner, en sak åtminstone jag enbart har nytta av på semestern. Sjöö sandström utc skydiver, rätt kul att det blev försvarets officiella klocka också.
Det kiar i mina fingrar också 😊

Tillbaka
Topp