• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semesterlektyr?

seikoswede

Panerai
Idag är det sol, sommar och perfekt tillfälle att sätta sig i skuggan med lämplig sval dryck och förkovra sig i horologin.

Vad väljer ni för lektyr?

Själv blir det Seiko idag, A journey in time!

Jim

image.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Det nya farliga Sverige av Dick Sundevall, Svikaren och två soldater har jag hitintills bockat av. Endast den första är köpvärd, de andra två ok~

Finns ett av de sjukaste breven jag någonsin läst med i nya farliga Sverige en serie-nekrofilsmördare skrivit. Helt sjukt hur en psykopat tänker
image.jpg
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Det nya farliga Sverige av Dick Sundevall, Svikaren och två soldater har jag hitintills bockat av. Endast den första är köpvärd, de andra två ok~

Finns ett av de sjukaste breven jag någonsin läst med i nya farliga Sverige en serie-nekrofilsmördare skrivit. Helt sjukt hur en psykopat tänker
image.jpg


Jag tycker också att två soldater var sådär. Tre sekunder är mycket bättre, också den av Roslund och Hellström.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nice! Har den på paddan, men visste inte att den gick att köpa. Jag har bara läst början än så länge. Vart köpte du den?
 

SSL

Audemars
Var den läsvärd? Hur står den sig jämfört med snabba cash triologin?

Någon som läst björndansen? Den som är baserad på militärligans framfart under 90-talet

Ska kolla upp björnboken

Har börjat på VIP-rummet.. Men det blir mycket telefonen istället asså
 

seikoswede

Panerai
Nice! Har den på paddan, men visste inte att den gick att köpa. Jag har bara läst början än så länge. Vart köpte du den?

Hittade den på en nätauktion på auctionet och slog till. Grymt intressant men inget man läser från pärm till pärm i ett svep kanske?

Ett måste i bokhyllan om man gillar Seiko! Särskilt med mitt nick!

Trevlig sommar!

Jim
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Det nya farliga Sverige av Dick Sundevall, Svikaren och två soldater har jag hitintills bockat av. Endast den första är köpvärd, de andra två ok~

Finns ett av de sjukaste breven jag någonsin läst med i nya farliga Sverige en serie-nekrofilsmördare skrivit. Helt sjukt hur en psykopat tänker

Menar du denna?
9789174611434_200_det-farliga-sverige_pocket


OnT: Hittills bara läst VIP-rummet, samma klass ungefär som tidigare böcker, blev sugen på mer efter den dock.
Får se vad man börjar läsa nu.
 
Topp