• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semestern närmar sig... Vilken tar jag?

Airbus

Rolex
Friends Of KS
IMG_1213.JPG

Updatering - sprang på denna på Vantaa... Quartz och TH är ju en kombo som inte smäller så högt här. Tänker dock att den är rätt traditionell och snygg samt att jag inte behöver vara så försiktig. Lagom prisnivå för att funka till alla aktiviteter...
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
IMG_1208.JPG
Många bra inspel! Drar lite åt det här hållet nu... Mörkblått Hirsch Performance. Funkar det? Är inte helt såld på krokodilimitation men känner att jag kan överleva åtminstone den detaljen. Så - fågel eller torsk?
Nej, nej och åter nej!

Ska du bara ha en klocka med dig är BLNR det enda logiska valet. Varför har man annars en fin Rolex med dubbla tidszoner? ;)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
16710, lämna resten hemma. Den är tät (om du kollar), du kan se tiden i sverige, den har förhoppningvis redan lite slitage vilket du med pondus utökar i form av minnen. Rätt diskret.
 
Topp