- Pris
- 5300
- Returpolicy
- Inom 24 timmar på köparens risk och bekostnad ifall klockans skick inte motsvarar beskrivningen och bilderna.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en Serica 4512 med Commando-tavlan. Jag köpte klockan ny i april och den är mycket sparsamt använd. Garanti till april 2023. Givetvis full set.
4512-modellen är manuellt uppvriden med en gångreserv på 45 timmar. Skruvad krona och vattentät till 200 meter. Ligger på cirka +9 till +10 SPD.
Klockan kommer på en bekväm bonklip-länk men gör sig väldigt bra även på tropic-gummi eller nato.
Vi kan göra affär F2F i Göteborg. Alternativt skickar jag klockan efter betalning via Swish. Frakt ingår. Jag har gott om referenser.
Tack KS för ett bra forum!
4512-modellen är manuellt uppvriden med en gångreserv på 45 timmar. Skruvad krona och vattentät till 200 meter. Ligger på cirka +9 till +10 SPD.
Klockan kommer på en bekväm bonklip-länk men gör sig väldigt bra även på tropic-gummi eller nato.
Vi kan göra affär F2F i Göteborg. Alternativt skickar jag klockan efter betalning via Swish. Frakt ingår. Jag har gott om referenser.
Tack KS för ett bra forum!
Senast ändrad: