• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Service/lagning av Patek Philippe ref: 3566 i Stockholm

GunnarT

Breitling
Hej, jag har nyligen köpt en Patek ref 3566, vilken funkade vid köpet och cirka två veckor därefter. Men nu måste jag ha dragit upp den för hårt för den vill inte funka när jag försöker. Är det någon som kan rekommendera en urmakare i Stockholmsområdet eller på distans där man kan lämna in till ett skäligt pris? Vill helst inte skicka in den till Patek med andra ord..
 

JEK

Cartier
Hej, jag har nyligen köpt en Patek ref 3566, vilken funkade vid köpet och cirka två veckor därefter. Men nu måste jag ha dragit upp den för hårt för den vill inte funka när jag försöker. Är det någon som kan rekommendera en urmakare i Stockholmsområdet eller på distans där man kan lämna in till ett skäligt pris? Vill helst inte skicka in den till Patek med andra ord..

Skulle be om prisförslag från Bo Berggren samt Rob Engström (dvs Pateks återförsäljare) då de borde ha mest erfarenhet av att skruva i Pateks.
 

TomGanks

Panerai
Skönt att kunna ta en Patek som instegsklocka ;)
Menar inget illa, mest avundsjukan kanske..

JEK har redan presenterat de återförsäljare du ska kontakta med frågan om prisuppgift :)
 

GunnarT

Breitling
Bumpar den här tråden och kollar om någon vet någon annan som skulle kunna laga i Sthlms-trakten? Jag har fått det bekräftat av en värderare att det enbart rör sig om att fixa till en fjäder. Jag är inte så sugen på att skicka den via Rob Engström till Patek för XX TSEK..
 
Topp