• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sevenfriday

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag är också kluven. Följer dem på instagram och det postas ju en del sköna bilder på deras modeller. Gillar faktiskt att det finns många färger. Kanske kan vara en kul sommarklocka?
Finns den i orange?! Va! Finns den?....:-o
 

par

Patek
2-Faktor
Testade en förra sommaren, var sugen som fasen på den innan jag testat den. Tyvärr föll det på storleken precis som jag var rädd för. Tycker det är en jätte kul klocka på alla sätt och viss och de ska ha all heder för vad de gjort.

Kommer en liten version köper jag gärna, samtidigt kanske hela konceptet skulle falla då? Ingen aning, men har du skogshuggarhandleder så köp!
 
RicVin

image.jpg


Skamlöst googlad
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Jag är också kluven. Följer dem på instagram och det postas ju en del sköna bilder på deras modeller. Gillar faktiskt att det finns många färger. Kanske kan vara en kul sommarklocka?
Precis så, kul sommarklocka tror jag det kan bli på sin höjd.. Posta ett par bilder på KS med något somrigt armband bredvid på armen, samla lite likes(kanske), sen kommer sensommaren..dags att sälja:)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Ancon X-35 är ju jävligt mkt trevligare än Seven Friday, och det är ju inte direkt ett plagiat?
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Måste bumpa. Vad hände med sevenfriday? Var stort hype på instagram och jag såg klockan flera gånger irl på handleder också. Nu har jag varken sett eller hört om de på super länge? Delar någon denna uppfattning?:)
 

Subby

Rolex
Måste bumpa. Vad hände med sevenfriday? Var stort hype på instagram och jag såg klockan flera gånger irl på handleder också. Nu har jag varken sett eller hört om de på super länge? Delar någon denna uppfattning?:)
De borde ha stuckit med första modellen tycker jag, den andra modellerna fick ingen större hype.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Måste bumpa. Vad hände med sevenfriday? Var stort hype på instagram och jag såg klockan flera gånger irl på handleder också. Nu har jag varken sett eller hört om de på super länge? Delar någon denna uppfattning?:)

Tycker att man ser dem på IG rätt frekvent, gunnystore verkar posta bilder med sina band på sevenfriday rätt regelbundet. Men i övrigt håller jag med dig, de verkar ligga lågt numera. Kul klocka annars IMO.
 

Challe

Omega
Jag har en, tycker faktiskt mycket om den.. Har dock inte får mycket tid på armen sedan jag köpte min rolex
 
Topp