• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SHANGHAI MILITARY REISSUE

Back

Vacheron
2-Faktor
Pris
1900
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
En klocka som jag köpte när jag bodde i Kina. Den har dock aldrig fått någon direkt handledstid och det är dags att rensa upp i lådan.
Rent spontant så är den väldigt trevlig och bärs lätt. Ca 37 mm och 12-13 mm tjock och 19 mm mellan bandhornen

En nedräkningsbezel som roteras åt båda håll så använda klockan för äggkokning går utmärkt. Lyser gör den också, både index och visare, vilket underlättar för alla militära nattuppdrag. Kronan skruvas och sitter säkert på sidan. Medföljer gör en manual som inkluderar lite historia (på Mandarin).
Den är använd några få gånger och då några väldigt små dings på länken. Jag har ca 18,5 cm runt handleden och det finns gott om utrymme att förlänga.

Originalbox (inte bästa kvalité på den) och ytterbox kommer med. Lådan är av storlek större så vi kan diskutera postens möjligheter att ta emot och få fram till slutdestination, annars finns klockan i Stockholm.

TILLÄGG: Fick en fråga av en medlem om länken. Ja, det är ingen ”Rolex”, men det är inte heller kattpiss. Länken är det inget fel på, kanske låset som rasslar lite. Kan dock helt och hållet bero på att den sitter väldigt löst på mig och iom att den ligger ute till försäljning så vill jag inte ta risken att få någon ding om jag ska korta länken.

Svårt att sätta ett pris men det ska ju göras.
Förr: 2 000 kr. NU: 1 900 kr
Shanghai Military Reissue.jpg
 
Senast ändrad:
Topp