• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sherwan

DG

Panerai
2-Faktor
Sålt en vintage-Rolex till @sherwan , supertrevlig och väldigt lätt att göra affär med! Kommer säkert bli fler i framtiden :) 100% Goodguy helt enkelt!
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Fick förmånen att köpa tillbaks en gammal vän av @sherwan idag. Snabbt och smidigt som vi alltid gör det i orten :)
Nästa gång får det bli lite röka också to seal the deal :cigar:
Mr 100% Sherwan!
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Köpte en Rolex på distans av Sherwan. Jag kan inte önska mer av en säljare, hela affären kändes väldigt trygg.. rekommenderas till 100% och jag gör gärna fler affärer i framtiden med Sherwan.
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Sålt Seiko till denna trevliga man. Göra affär med @sherwan kan inget annat än rekommenderas. Betalade snabbare än blixten och supertrevlig kommunikation. 110% goodguy:happyhappy:
 

cheklund

Omega
Handlat av Sherwan och träffat honom i verkligheten. Himla trevlig, snäll och hjälpsam, så en idealisk person att ha att göra med.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Detta är andra gången jag gör affär med @sherwan, denna gången blev det ett byte. Mycket smidig och trevlig att ha att göra med!
Mina varmaste rekommendationer!
 

Vevaren

KS Explorers Club
2-Faktor
Gjorde en deal med denne herre idag. Mycket trevlig måste jag säga. Fick till och med dinkan levererad till dörren! Definitivt good guy!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Mötte upp Sherwan och hämtade brattetillbehör jag betalat några dagar innan. Väldigt schysst kille och såklart 100% goodguy.
 

Sveax

Breitling
Fick hem en klocka från Sherwan i dag. Snabb affär som gick smidigt från början till slut.
Verkar vara en schyst kille med fötterna på jorden som levererar.
GG som rekommenderas varmt från mig.

/Sven A
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Gjort en bytesaffär i 100t klassen med denne mycket sympatiske man, ett rent nöje och på det sätt affärer ska gå till. Verkligen en Good Guy som jag gärna för affär med igen :)
 

M26

Rolex
2-Faktor
Har precis avslutat två köp med Sherwan, och dessa var de enklaste och trevligaste transaktioner (av tiotals) som jag har gjort på diverse forum under åren. Mycket snabb och utförlig kommunikation av en person som tar god hand om sina klockor. En trevlig överraskning var att Sherwan visade sig vara en gammal barndomsvän som jag inte träffat på ett par år :) Tack för en mycket trevlig och smidig transaktion. Sherwan är 110% Good Guy, köp med fullständigt förtroende!
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort min andra affär med @sherwan denna gång sålde jag en Rolex till honom. F2F hemma hos mig, med trevligt snack och trevilg kille.
100% GG :rolex:
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Gjort en av de trevligaste och smidigaste affärerna någonsin på KS. Precis enligt skolboken. Först Trevlig pm konversation med @sherwan för att sedan träffas f2f och sedan 3 timmar senare hemleverans och byte av klockor! Kommer definitivt göra affär igen och detta är bara början på en trevlig bekantskap!

Tveka inte när det gäller @sherwan !!!
 

Riley

Panerai
Köpte en Milgauss av Sherwan F2F.
Supertrevlig och smidig affär rakt igenom!
Hoppas få göra fler affärer i framtiden :)
100% Goodguy!!
 

Geparden

Audemars
Sålt en Doxa f2f till @sherwan . En mycket trevlig och smidig transaktion! Tyvärr hade jag lite bråttom så det får bli mer klocksnack nästa gång. Solklar good guy i min bok!
 

Crane

Panerai
Har precis genomfört ett Doxa-byte med Sherwan F2F. Rakt igenom supertrevlig och riktigt bra att ha att göra med.
100% GG, ingen tvekan :)
 
Topp