• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SHL 2015-2016

Solvik

Panerai
Ok, mitt semitips omgång 29.
De fyra semifinallagen blir SKE, FRÖ, LHF och LIN. Stenklart.
I serien håller SKE och FRÖ undan med nuvarande försprång, LHF tar plats 3 (kanske kanske plats 4 om det studsar emot). Klasskillnad i kvartarna även om det sedvanligt blir onödigt spännande i minst en av dem. Skulle inbördes möte omöjliggöra ovan semifinallag är det i första hand VLH och i andra hand FBK som tar LIN's plats. De andra göra sig icke besvär. BIF tar en del poäng och jag höll upp dem som flipp tidigt. De kommer dock inte freda topp-4 och i slutspelet stryps Rödin på ett helt annat sätt. Ut i kvarten.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Förbannat bra SHL-år.
Att Frölunda akulle vara den givna vinnaren känns självklar när man ser dem spela men med SAIK undantagetär det inte många lag som klarat att hålla en sån form över både serielunk och slutspel.
 

Solvik

Panerai
"Hallå du gamle indian.."
Snart kommer vittringen på infianfläsk..
image.jpg

"Bara" 17 pinnar kvar....;)
 

martin9z9

Omega
Som ett Frölunda fan kan jag bara säga... Helvete vilken bra hockey Linköping spela idag. Sved riktigt ordentligt för oss idag...
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
HV? Letar efter formen i omgång 51? Fy fan va dåligt! Avgå Lindbom, ärligt han håller ej på denna nivå! Sedan kan de sluta anställa gamla polare till alla chefs befattningar. Jävla pinsamt detta. Sedan måste klubben inse att de inte är så bra som de tror. HV kommer vara mittenlag kommande år o måste fatta det o sluta värva spelare med gamla meriter. Play in känns bara meningslöst blir ju ändå stopp i kvarten. Näe de måste verkligen ta in nån utomstående som ej har anknytning till klubben o ta hjälp för fortsätter detta är det snart allsvenskan....men det är kanske det wake up call de behöver?
Ne då ja ä inte alls bitter...45 mille i spelarbudget o parkerade på 10 plats....
@Stene13 jag skäms fan!
 

Linkan

Rolex
Ska på Dif-FBK på tisdag hoppas på 3 poäng till Dif samt att Växjö förlorar sin match alt bara tar 1 poäng så är jag nöjd
 
  • Like
Reactions: K-S
Topp