Linkan
Guld
Lika mycket poäng igen men målskillnaden som skiljer oss. Vem kommer sluta 6 respektive 7 för 2015 det avgörs i GlobenSnyggt, det tror jag säkerligen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lika mycket poäng igen men målskillnaden som skiljer oss. Vem kommer sluta 6 respektive 7 för 2015 det avgörs i GlobenSnyggt, det tror jag säkerligen![]()
Ja fy fan! Tur att man är på Kanarieöarna såLika mycket poäng igen men målskillnaden som skiljer oss. Vem kommer sluta 6 respektive 7 för 2015 det avgörs i Globen![]()
Sådär! då är 2 biljetter fixat till matchen den 28/12 kl 19:30Ja fy fan! Tur att man är på Kanarieöarna så
man slapp se skiten mot HV idag.
Haha ja fy fan va inte en sekund för sent det@K-S då har den kära Rundqvist äntligen lämnat er
Sant, det är inte bara ni som har svårt för HV71...Haha ja fy fan va inte en sekund för sent det
Riktigt bra match mot Linköping idag om man bortser från 3:e som vi gav bort. SuckSant, det är inte bara ni som har svårt för HV71...
Ja väldigt jämn tabell, vi fick en billig utvisning emot oss det var då det blev 3-2.. Men men får bli vinst nästaRiktigt bra match mot Linköping idag om man bortser från 3:e som vi gav bort. Suck
Tyvärr i soffan hemma! Men beredd på ett rejält derby! Snart dags för första ölen!Ok @K-S , är du på plats ikväll?
Tyvärr i soffan hemma! Men beredd på ett rejält derby! Snart dags för första ölen!
Ja vi var skämtsamt dåliga i tredje perioden tyvärr!Riktigt bra drag hos båda klackarna.
Bra tempo, men inte så välspelat alla gånger....
Tre poäng, är alltid tre poäng![]()
Fan, såg ju fram emot ett play in derbyHeja Fäääääästa!
Du vet mycket väl att Dif torskar kompisSka på Dif-FBK på tisdag hoppas på 3 poäng till Dif samt att Växjö förlorar sin match alt bara tar 1 poäng så är jag nöjd
Hade satsat på tvärtom men... 1 du har sjukt tur i spel, 2 jag har gjort det en gång och förloratDu vet mycket väl att Dif torskar kompis
Hehe det är inte tur det e skicklighetHade satsat på tvärtom men... 1 du har sjukt tur i spel, 2 jag har gjort det en gång och förlorat
Haha, jag ska på matchen idag för att förhoppningsvis se oss ta 3poäng och hoppas att Växjö inte vinner sin matchHehe det är inte tur det e skicklighet![]()