• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Singular i TV4 Nyhetsmorgon alldeles strax!

Undrar om Steffo inte lurkar runt på forumet. Ser du detta Steffo så börja posta nu! :D

Kul inslag! Bra jobbat Englund.

Singular skrev:
Kul att så många uppmärksammade mitt lilla inhopp - det var rätt plötsligt påkommet så jag har roddat så intensivt att jag glömde bort att tipsa Sällskapet. Det är inga nyheter alls för klockapor i sändningen, men ligger en rätt blandad konfekt på bordet; nytt och fint till vänster, gammalt mög till höger och lite enklare saker i mitten.

Den kvinnliga programledaren gav dig ett väldigt bra läge att göra reklam för Singular Straps när hon frågade om det var okej att byta armband. Hade du blivit tillsagd att inte prata om sidan, missade du det eller bestämde du dig själv för att inte göra det?

Härligt att så många uppskattade det!

Bojke skrev:
Den kvinnliga programledaren gav dig ett väldigt bra läge att göra reklam för Singular Straps när hon frågade om det var okej att byta armband. Hade du blivit tillsagd att inte prata om sidan, missade du det eller bestämde du dig själv för att inte göra det?

Ja, det stämmer - men jag kände inte riktigt att det var läge att försöka kuppa in shopen i sändning. Ingen styrning hade givits (sannolikt av den enkla anledningen att det inte är känt på Nyhetsmorgon-redaktionen att det är jag som står bakom sidan). Det finns tillräckligt många webbshoppar som fulmarknadsför...

FEGIS! Filmstjärnor och idrottsstjärnor i all ära men att fega på värdetransportsrånare när Steffo ger ett sånt upplägg!

Om sanningen ska fram så har mina kära vänner den senaste veckan dels på ett nästintill sadistiskt sätt försökt skjuta i mig fula ord som skulle kunna slinka ur mig i direktsändning - och även satt upp belöningar för mig vid medvetna insmygningar; kretsens mest korrekte och ordentlige (som rodnar bara han säger "samlag") SMS:ade "säger du elefantfitta så bjuder jag på lunch!" igår...

Tyvärr missade jag lyckligtvis möjligheten att bli både Youtubekändis och mätt.

Singular skrev:
Härligt att så många uppskattade det!

Bojke skrev:

Ja, det stämmer - men jag kände inte riktigt att det var läge att försöka kuppa in shopen i sändning. Ingen styrning hade givits (sannolikt av den enkla anledningen att det inte är känt på Nyhetsmorgon-redaktionen att det är jag som står bakom sidan). Det finns tillräckligt många webbshoppar som fulmarknadsför...

Det har du all heder för, media "horande" går många på nerverna. Jag tror faktiskt att dina produkter talar för sig själva, nöjda kunder är den bästa marknadsföringen. :)

China skrev:
Det har du all heder för, media "horande" går många på nerverna. Jag tror faktiskt att dina produkter talar för sig själva, nöjda kunder är den bästa marknadsföringen. :)

+1 och de talar verkligen för sig själva, riktigt bra produker :)

Bra jobbat! Till synes enkla frågor kan vara svåra att svara på. Frågorna om storlek exempelvis är ju väldigt svåra att svara på. Det finns ju de som tycker att allt över 36mm är "oversize", men även de som tycker allt under 45mm är litet. :D

Re: Sv: Singular i TV4 Nyhetsmorgon alldeles strax!

Riktigt kul att se :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Äntligen hunnit titta på inslaget, och kan bara hålla med, strålande insats! Det känns bra att ha en så stabil och välexponerad företrädare för intresset.

Riktigt bra insats Singular!
Sakligt och du gav en frisk bild av klocksalmare till inslaget till skillnad från hets-Steffo, du hanterade även Strömstedt riktigt bra (en tjej som jag förvånas över varje gång jag ser henne i TV).

Kudos!

Tillbaka
Topp