• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sinn 103

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Ni som har en 103, hur tycker ni den bär? Ungefär som en Speedy Pro?
Just det, skaver kronan något in i handen? Hade problem med det på 556.
 

Sgt Hal

Omega
Jag har en 103 ST och Speedmaster Pro. Trivs väldigt bra med båda. Funkar på massor av olika band. Dom är ju iofs lika men ändå inte... Make sense?
 
D

Deleted member 5780

Guest
Men ring och kolla om du vill veta!!!
Han har redan fått svar av en mer vänligt sinnad forummedlem. Utan trippla utropstecken.
Om någon ställer i ditt tycke onödiga frågor förstår jag givetvis att du måste fräsa till lite, såhär på fredageftermiddagen. Men det tar nog mindre energi från dig om du läser tråden först och låter bli att posta när du är arg. Blir dessutom trevligare för resten av världen.
 

CLT

Rolex
Ni som har en 103, hur tycker ni den bär? Ungefär som en Speedy Pro?
Just det, skaver kronan något in i handen? Hade problem med det på 556.
Jag hade Speedy Pro pecis innan ja köpte min 103 ST SA. Sinnen upplevs lite mindre men något högre. Även tyngre, men min har safir på båda sidorna så det hjälper ju till.
Får inga skavmärken utav kronan.
 

Gnudi

Omega
Köp-djävulen har vuxit sig stark vad gäller Sinn, mer bestämt en 103 ST plexi på länk, innan jag trycker på eventuella knappar skulle jag först vilja undersöka den närmare.
Dessvärre är sortimentet väldigt begränsat i (och kring) Göteborg, finns det någon fräck ägare av en 103 ST i Göteborgstrakten som kan skänka mig en stund med sitt exemplar?

Tack.
 
Topp