• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 104 St Sa Fullset

GRONK

Cartier
Pris
8900kr
Returpolicy
Om överenskommet, annars nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Det är med en tår i ögat som jag lägger ut denna annonsen. En favorit i min samling som tyvärr får lämna. Sinn 104 St Sa, uttagen i maj förra året. Är fortfarande under garanti. Kommer som fullset med butterfly clasp på original bandet, alla papper och kvitto inkluderat. Alla funktioner fungerar idealt. Tidshållningen är superb, vid mätning är det uppmätt till +2s/dygn om inte mindre. Det tråkiga är att att jag har varit vårdslöst när jag bytte band. Syns på det översta vänstra bandhornet. Detta syns dock inte jätte tydligt irl. Är inget jag personligen stör mig på. Bilderna ger en mer rättvis beskrivning. ;)Enbart original bandet ingår.

Referenser finns .
Pris: 8900kr ink rekad och försäkrad frakt. F2F i Sydvästra Skåne.

IMG_9038.JPG

IMG_9039.JPG

IMG_20180409_171113__01.jpg

IMG_9027.JPG

Märket.
IMG_9004.JPG

1500655176781624825460.jpg

1496237516680576550372.jpg

Tack KS för annonsplatsen och ett fantastiskt forum!

Hälsningar Gustav
 
Senast ändrad:
Topp