• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 104 ST SA I B

Paraflax

Omega
2-Faktor
Pris
9500
Returpolicy
Om så överenskommet innan.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej.

Åter till salu då den har varit en på garantiärende hos Sinn angående den snabba gången. Detta är nu åtgärdat tsm med trycktest.

Säljer nu min fina sinn då jag vill testa på kvartsträsket ett tag.
Denna klocka plockades ut i April i vår och köptes av mig från forummedlem I somras.
I fint skick, ett litet märke på bezeln vid 50 men inget som direkt stör, inget på glasen eller övriga delen av boetten. Tickar på bra, ibland tycker jag att den snabbar sig mer än normalt men inget som jag mätt upp, uppskattningsvis runt en minut eller två per vecka berorende på användning.

Kommer på orginal sinn bandet som har lättare spår efter användning. Obs bilderna är med ett annat band som såldes under tiden denna var på reparation.

Kommer fullset med kvitto, cert, ask osv.
Kan skicka mer bilder och info om så önskas.
F2F i Linköping/Mjölby, annars bjussar jag på spårbar frakt.

Tar gärna annat ur som delinbyte, isf är jag främst ute efter en Bulova Lunar pilot, Longines V.H.P alternativt någon tritium-historia (t.ex. Luminox leatherback)

GG-tråd. https://klocksnack.se/threads/paraflax.106731/

Tack för annonsplats!
IMG_20201109_143338.jpg
IMG_20201109_143520.jpg
IMG_20201109_143428.jpg
IMG_20201109_143350.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20201109_143725.jpg
    IMG_20201109_143725.jpg
    630.1 KB · Visningar: 41
  • Band.jpg
    Band.jpg
    151 KB · Visningar: 31
Senast ändrad:
Topp