• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 104 St Sa I W

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Pris
11000 kr
Returpolicy
Om jag farit med osanning i annonsen
Bilder Skickat
  1. Ja
Kollar intresse för denna tyska flygare på en lika bekväm som elegant F-länk. En forumfavorit som 104:an behöver väl knappast någon närmare introduktion, så den biten hoppar jag över.

Inköpt på Eriksons Urhandel 1 mars 2021, således knappt ett års garanti kvar. Medföljer: stämplat garantikort, manual, extralänkar, verktyg för bandbyte, insexnycklar, Loctite, inner- och ytterbox. Rubb och stubb med andra ord. Sparsamt använd, så skicket är mycket fint. Några oundvikliga smårepor finns så klart - det är ju ändå en polerad boett/länk - men inget stort. Har tagit bilder i solljus genom ett fönster och med ett skarpt objektiv. Tidshållning gott och väl inom COSC (0-1 spd sist jag testade den över en vecka).

Skickar även med ett grått Sinn-canvas, värde 850 kr. Glömde ta med det på bild, men det är detta jag menar.

Kan tänka mig ett byte mot något i samma prisklass, t ex Sinn, Oris, Longines eller liknande. Dock inte mikro eller vintage. Är inte sugen på att lägga pengar emellan denna gång. Kom med förslag, det värsta som kan hända är att jag säger nej.

Försäljningspris 11k. Bytesvärde 12k.

Jag bor i Båstad för F2F, annars skickar jag gärna på fraktsätt som du väljer, dock på ditt eget ansvar. Referenser hittar du här. Tack KS för Sveriges bästa forum och möjlighet att annonsera!


_DSC9493.jpg
_DSC9487.jpg
_DSC9488.jpg
_DSC9489.jpg
_DSC9490.jpg
_DSC9491.jpg
_DSC9492.jpg
 
Senast ändrad:
Topp