- Pris
- 10500
- Returpolicy
- Ej retur vid f2f. Vid distans: 72h från uthämtning om klockan ej motsvarar beskrivning där bilder ingår.
- Bilder Skickat
- Ja
Sinn 104 St Sa I
Prisidé: 10 500 SEKReferens/modell: Sinn 104 St Sa I, 41 mm
Årtal: 2016
Skick
Se bilder. Hairlines på boett och vridring samt spår av bandbyte. Upptäckte vid fotografering något på AR som ser ut som smuts, men kan inte se det med ögat i normalt ljus. Länk/spänne har tydliga och jämna spår av användning. Har använts mycket på annat än länk. Jag upplever klockan i gott använt skick på handleden.Urverk / gång
- Verk: SW200
- Service: 2025-11-05 (garanti på service t.o.m. 2026-11-05)
- Gång: mätt liggande under 24 h och låg väl inom ±7 s/dygn
Allmänt
Sinn 104 blev (efter mycket fram och tillbaka) min första “finklocka” och jag har varit sjukt nöjd. Den har använts en hel del och är den klocka jag upplevt passar med flest olika band. I takt med att fler klockor kommit in i samlingen har den använts mindre och mindre, och nu säljer jag då jag är sugen på en annan Sinn.Hojta vid frågor eller om du vill ha fler bilder.
Affär
Helst F2F, bor i söderort Stockholm samt vistas regelbundet i City. Ser gärna kontohistorik och GG-tråd för F2F. Min egen GG-tråd är något tunn men hoppas kunna visa att jag är hyvens om det skulle vara något hinder: https://klocksnack.se/threads/cym0ney.194673/Kan skickas på köparens risk och efter full betalning via Swish, men då ska det kännas bra åt båda hållen innan.
Byten
Öppen för några väldigt specifika byten (upp/ned går bra, bytesvärde = prisidé):- Tudor Pelagos 39 mm
- Grand Seiko SBGN029
- Sinn 856 UTC
(Kanske jättetöntigt att maska serienr?!?)
Tack för annonsplats och kul+trevligt forum!