DCNY
Basic
- Pris
- 8000kr
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse.
- Bilder Skickat
- Ja
Efter ett par veckor tillsammans har jag kommit underfund med att jag nog vill bära lite mindre ur. Jag antar att de flesta redan känner till 104:ans specifikationer vid det här laget, så jag radar inte upp dessa.
Klockan ifråga kommer som helset med stämplat cert. Den är uttagen i maj förra året hos Erikssons urhandel och är således fortfarande under garanti. Jag är dess andra ägare. Uret sitter på ett trevligt racing-läder från Geckota men original-lädret följer såklart också med.
Skick och tidshållning:
Skicket är mycket bra och endast ett fåtal hairlines går att hitta (främst på baksidan av bandhornen efter bandbyte). Angående tidshållning så går den +15 sekunder per dag enligt timegraphern, vilket stämmer bra överens med hur den har gått på min arm.
Pris och frakt:
8000kr inklusive postnords rek. inom Sverige.
Byten:
Schweizisk klocka (eller Seiko
), gärna under 40mm i diameter men typ en SPB143 går också fint. Både nytt och vintage går bra! Jag kan skjuta till lite pengar vid byte.
Om du har någon fråga är det bara att skicka ett PM. Allt gott
/ Douglas
Tack KS för annonsplats och forum!
Klockan ifråga kommer som helset med stämplat cert. Den är uttagen i maj förra året hos Erikssons urhandel och är således fortfarande under garanti. Jag är dess andra ägare. Uret sitter på ett trevligt racing-läder från Geckota men original-lädret följer såklart också med.
Skick och tidshållning:
Skicket är mycket bra och endast ett fåtal hairlines går att hitta (främst på baksidan av bandhornen efter bandbyte). Angående tidshållning så går den +15 sekunder per dag enligt timegraphern, vilket stämmer bra överens med hur den har gått på min arm.
Pris och frakt:
8000kr inklusive postnords rek. inom Sverige.
Byten:
Schweizisk klocka (eller Seiko
Om du har någon fråga är det bara att skicka ett PM. Allt gott
/ Douglas
Tack KS för annonsplats och forum!