• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 358 Flieger prisbump!

Marksan

Cartier
2-Faktor
Pris
14500
Returpolicy
Inom 24 timmar om klockan inte stämmer överens med beskrivningen
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Sinn 358 som jag köpte i vintras från en annan KS medlem. Mycket fin klocka som är i fantastiskt bra skick men den får ingen handledstid så jag låter den gå vidare. Det är en ovanlig specialvariant: plexiglas på framsidan och genomskinlig baksida med safirglas. Plexi-varianten av 358 säljs inte längre av Sinn. Inga repor eller vad jag kan se ens hairlines på boetten! - förutom under luggarna pga bandbyte. Några knappt synliga hairlines på glaset som går att polera bort lätt. Går +/- 1 s per dygn i medeltal; lite för långsamt på dagarna och lite för snabbt face upp på natten. Kommer fullset.

Sinn 358 Flieger Plexiglas
Kommer med både Sinn läder och H-länk.
42 mm versionen
22 mm band
Valjoux 7750
Såld ny Juli 2016 i Tyskland

Rek extra inrikes ingår i priset.
IMG_3638.jpg

IMG_3634.jpg

IMG_3521.jpg

IMG_3520.JPG

IMG_3515.jpg
IMG_3517.jpg
IMG_3518.jpg

Tack till KS för annonsplats och ett bra forum!
 

Bilagor

  • IMG_3514.jpg
    IMG_3514.jpg
    472.3 KB · Visningar: 8
  • IMG_3516.jpg
    IMG_3516.jpg
    601.9 KB · Visningar: 7
  • IMG_3519.jpg
    IMG_3519.jpg
    504.7 KB · Visningar: 7
  • IMG_3626.jpg
    IMG_3626.jpg
    398.7 KB · Visningar: 7
  • IMG_3639.jpg
    IMG_3639.jpg
    409.1 KB · Visningar: 7
Senast ändrad:
Topp