• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 556i RS - Prisbump

Björklund

Panerai
Pris
9500
Returpolicy
Bara enligt särskild överenskommelse f2f
Bilder Skickat
  1. Ja
UPPDATERING 5 maj -21
Efter lite överläggning med mig själv (igen) testar jag att lägga ut denna på nytt med några nya bilder som visar vilket strap monster detta är. Endast länken ingår dock.
Har snöat in lite på att skaffa en Hydroconquest igen, den nya 41mm-modellen på gummi. Gärna grön och gärna med länk också.
Så om någon vill byta är jag öppen för förslag.
Annars gäller nedan pris.

Uttagen från Erikssons den 26 oktober 2020 för 12.790kr, kvitto finns.
Bra skick med endast oundvikliga hairlines främst på spännet. Ser som alltid värre ut på bild än i verkligheten.
Fullset och skickar även med ett Sinn-spänne om man vill införskaffa ett läderband.
Just nu justerad för ca 16,5cm handled men som synes finns tre extra länkbitar.
Tänker mig ca 9.750kr 9.500kr för denna.

Affär görs helst bara upp f2f på gemensamt överenskommen plats inom rimligt avstånd i Sthlm med omnejd.
Medlem med goda referenser föredras.
Kan även skicka klockan spårbart, men då mot förskottsbetalning och utan ansvar för fraktbolagets hantering.

Jag är medlem här sedan ca 7 år tillbaka har såklart en goodguy-tråd:


IMG_2390.jpg
IMG_2256.jpg
IMG_2216.JPG
IMG_2218.jpg
IMG_2249.jpg

IMG_2007.JPG

IMG_2012.JPG

IMG_2013.JPG
IMG_2011.JPG
 
Senast ändrad:
Topp