• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 757 **Prisjusterad**

ironcastle

Patek
2-Faktor
Med risk för att jag ångrar mig (och drar tillbaka annonsen) så lägger jag ut denna till försäljning.
Teknikspäckad doldis som inte återfinns på var mans handled. Troligen inte heller särskilt många kvinnors.
Doppelkronograf, Tegimenterad, Antimagnetisch, torrkapsel, insexskruvad länk och säkerhetsskruvar på vridringen (som vrids med ytterst distinkta lägen åt bägge håll). Listan kan göras lång. Det är en stridsvagn. Inget trams med WR 100m. På riktiga Uhren gäller WR 200 m.
Fullset vågar jag mig på att säga, t o m originalkvittot finns kvar. Uttagen november 2012. Uppvisar en amplitud på 305 och avvikelse på 0 sekunder. Mätt med Timegrapher.
Kvalitet in i minsta detalj. Verkligen. 7750. Kronan skruvar in som smör. Kronografen gör exakt det som förväntas. Inget annat. Antireflexen gör att icke invigda frågar om klockan har tappat glaset. :cool:
Notera att den inte har någon flytande sekundvisare, vilket gör att ett skönt lugn infinner sig när man tittar på den.
Kort sagt: den är djävulskt grym. Skicket är mycket bra.
Pris? Den listar idag för 23.000. Jag begär 13.000 SEK (14.000 SEK) + ev frakt. (Bytesvärdet sätts till 14.000 (15.000 SEK)). Swish föredras starkt. Finns möjlighet att mötas upp sälja f2f söder om kungliga hufvudstaden. Skulle det vara så att någon intresserad sitter med en Planet Ocean 42 mm med 8500-verket så är ett byte med pengar upp från min sida av intresse.
Referenser finns. Retur? Ja (dock ej vid f2f), om skicket avviker från vad som beskrivits ovan, samt om köparen står för försäkrad frakt åt bägge håll, samt att den återlämnas i EXAKT det skick den lämnat mig. Retur ska hanteras inom 24 timmar.

IMG_7915.JPG
IMG_7917.JPG
IMG_7918.JPG
IMG_7920.JPG
IMG_7921.JPG
 
Senast ändrad:
Topp