- Pris
- 16500
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min färgglada Sinn EZM 7, mig veterligen är det den enda på hela KS. Denna är speciellt framtagen för brandmän, där bezelns olika färger används. Läs mer om modellen här:
Skicket är utmärkt! Då boett och länk är tegimenterad (Sinns egna hårdhetsbehandling) finns det inte ett enda märke, inte ens på claspen. Enda tecken på användning är små repor/märken på glasets yttre AR-coatingen.
Uttagen 2019 och kommer med innerbox, ifyllt cert, manual, kvitton på köp (€2410) och på garantiservice 2020, extra länkbitar samt två mejslar för att justera länken. Håller tiden mycket väl (inom 5 sek/dygn) med lång gångreserv (ca 40 h).
Nypriset på länk är idag ca 28.000kr från Sinn, med 10 veckors leveranstid.
43mm exkl krona (bärs mindre då kronan är på vänster sida)
12mm tjock
20ATM (vattentät till 200m)
GMT
Pris: 16.500kr17.000kr inkl REK Extra
Mina omdömen:
Sinn EZM 7 S Limited Edition Watch Hands-On | aBlogtoWatch
Baselworld 2015: The colorful Sinn EZM 7 S Limited Edition watch is a great example of the brand's strengths, style, and technology.
www.ablogtowatch.com
Skicket är utmärkt! Då boett och länk är tegimenterad (Sinns egna hårdhetsbehandling) finns det inte ett enda märke, inte ens på claspen. Enda tecken på användning är små repor/märken på glasets yttre AR-coatingen.
Uttagen 2019 och kommer med innerbox, ifyllt cert, manual, kvitton på köp (€2410) och på garantiservice 2020, extra länkbitar samt två mejslar för att justera länken. Håller tiden mycket väl (inom 5 sek/dygn) med lång gångreserv (ca 40 h).
Nypriset på länk är idag ca 28.000kr från Sinn, med 10 veckors leveranstid.
43mm exkl krona (bärs mindre då kronan är på vänster sida)
12mm tjock
20ATM (vattentät till 200m)
GMT
Pris: 16.500kr
Mina omdömen:
Senast ändrad: