• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn EZM3 fullset + länk

Bogatir

Cartier
IMG_0052.JPG
IMG_0054.JPG

IMG_0051.JPG
IMG_0049.JPG


Bump! 9 10
0 SEK ex frakt

Jag älskar den här klockan och alla som ser den tycker att den är snygg, men jag har insett det ... Vintage-giftet sprider sig snabbt i mina ådror och jag är ivrigt påhejad av vintage-fanatiker i min omgivning (you know who you are :)
Nu är det 1970-tal som hägrar: ordentliga polisonger, uppknäppt skjorta och scrotum till höger i den utsvängda byxan. Det fattar ju vem som helst att en Sinn-dykare som grejar 500 meters djup, med Argon i boetten och kopparsulfatkapsel för att hålla fukt borta från ETA 2824-2 verket; inte passar en man av den här kalibern:
1970s-camera-guy.jpg

Jag byter gärna min Sinn från 2013, med ny länk köpt i december 2016, med något spännande som du har. Jag köpte klockan av en tysk rektor (bara det!) som tagit väl hand om den. Allt finns med: cert, kvitto, boxar, länkverktyg, separat box för länken. Det följer även med ett Sinn-gummi.
Har du en trevlig Omega, eller kanske Zenith, så är jag intresserad – men du får gärna komma med andra förslag. Mina polisonger börjar vibrera av upphetsning av 1970-tals Omega Constellation med TV-dial (168.047) och jag skiftar plats på prylarna från höger till vänster i den utsvängda byxan när det vankas Omega Megasonic med integrerad länk.
Pengar upp eller ned är inget problem, jag byter med hjärtat och repor och dings är mindre viktigt än personlighet och historia.
SinnEZM3 - 3.jpg

SinnEZM3 - 4.jpg

SinnEZM3 - 5.jpg

SinnEZM3 - 12.jpg

IMG_8417.jpg

SinnEZM3 - 9.jpg

SinnEZM3 - 8.jpg

SinnEZM3 - 7.jpg

SinnEZM3 - 6.jpg

SinnEZM3 - 11.jpg

Sinn EZM.jpg


Bytesvärde:
10 000-ish
Thanks!
Resten tar vi i PM tycker jag :)
/Bogatir
 
Senast ändrad:
Topp