• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Moorflax

Patek
2-Faktor
SINN-Lotto!

856fix.jpg


Varmt välkommen till Sinn-lotto!

Bakgrund: @Jaggis köpte denna på @ERIKSON URHANDEL i mars 2015. Nu har han köpt annat (Sinn såklart) och denna får lämna.
Se Jaggis annons för mer information. Länk
Observera att detta inte är någon passaround! Vi ser dock gärna att man gör en liten paketöppning i denna tråd. :)

Lottpris: 550:- plus frivilligt bidrag till bcf om man vill. När alla platser är fyllda skapar jag en konversation med alla deltagare där vi tar betalningsförfarande och annat.
Antal lotter: 20 st
Utlottning sker: Nu på lördag 16 september vid första dragningen om alla platser är fyllda.
Regler: Det nummer du har i listan nedan gäller vid utlottning.
Exempel: Om det första numret som dras är nr 21 så är det ingen som vinner. Då fortsätter vi till nästa nummer.
Alla platser är nu bokade! Idag kl. 18 stänger vi alla avbokningar.

  1. @leiden
  2. @Moorflax
  3. @theargonaut
  4. @Neck of Steel
  5. @Holmqvist
  6. @daviden
  7. @hnric
  8. @Toftich
  9. @Hoffa
  10. @Sundström
  11. @mega
  12. @zeke_varg
  13. @Yoko
  14. @jabla
  15. @Clark Kent
  16. @Henke303
  17. @Foxbolt
  18. @Sistakvarten
  19. @DB15
  20. @URlakad
 
Senast ändrad:

zeke_varg

Omega
Jag är på! Heja nummer 12.

Känns lite oklart för mig vid lottdragning. Är det lottodragning som tv-sänds el annat officiellt som vi snyltar på?
 

zeke_varg

Omega
Vi tar allt sådant i pm tänker jag.


Grymt!

Ville bara reda ut den biten så alla är bekväma med lottodragningen. Nu är det nog soft alltihop då jag gillar det mesta med KS. Alla är snälla och reko hittills.. Har jobbat i spelbranschen i 5år o är väl luttrad när det gäller scamförsök. Jag är jättepå och ser fram emot chansen o vinna klockan! Är det nån privat lösning drar jag mig dock ur. :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ville bara reda ut den biten så alla är bekväma med lottodragningen. Nu är det nog soft alltihop då jag gillar det mesta med KS. Alla är snälla och reko hittills.. Har jobbat i spelbranschen i 5år o är väl luttrad när det gäller scamförsök. Jag är jättepå och ser fram emot chansen o vinna klockan! Är det nån privat lösning drar jag mig dock ur. :)
Har också enbart bra erfarenheter av sånt här hitills, men jag tycker det säger sig själv att vi kör på någon lottodragning någonstans - vilka som nu än körs publikt i Sverige. Keno eller whatever.
Vi löser det i PM.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Då har den landat och här kommer en liten paketöppning:)
Trevlig klocka men vet inte om jag kommer överens med storleken och vikten riktigt!

Stort tack till @Moorflax som styrde ihop detta och till @Jaggis som tillät detta galna köp och inte minst till alla deltagare;)

Jag tycker att den sitter riktigt bra på din arm. Blev överraskad hur bra jag tycker att den passar på gummit också.
Måste vara den mest prisvärda klockan genom alla tider på KS :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Då har den landat och här kommer en liten paketöppning:)
IMG_7019.JPG

IMG_7020.JPG

IMG_7021.JPG

IMG_7022.JPG

IMG_7023.JPG

IMG_7024.JPG

IMG_7025.JPG

IMG_7026.JPG


Trevlig klocka men vet inte om jag kommer överens med storleken och vikten riktigt!

Stort tack till @Moorflax som styrde ihop detta och till @Jaggis som tillät detta galna köp och inte minst till alla deltagare;)

Snyggt! Men hallå, den sitter ju helt perfekt. Den är ju svinsygg. Bara att gratulera.
 
Topp