• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn UX S (EZM 2B) - prisbump

Pris
14500
Returpolicy
Enligt överenskommelse, vid retur står köparen för att klockan återvänds i samma skick som innan.
Bilder Skickat
  1. Ja
IMG_4716.JPG
IMG_4717.JPG
IMG_4718.JPG
IMG_4719.JPG
IMG_4720.JPG
IMG_4721.JPG
IMG_4722.JPG

Uppdatering 2018-03-11: Efter att jag drog tillbaka försäljningen förra året har jag bestämt mig att sälja klockan igen. Väldigt fint skick enligt beskrivning sedan tidigare. Fullservice inkl batteribyte gjord dec2017 av Sinn (dokumentation finns). Köpt ny av mig och endast jag som ägare.
----------------------------------------------------------


För detaljerad info kring klockan hänvisar jag till Sinns hemsida:

http://www.sinn.de/mobile/en/Modell/UX_S.htm


- Tyskt ubåtsstål som är saltvattenbeständig

- 2 olika teknologier av ytbehandlingar som gör klockan mycket hård

- Unik HYDRO-teknologi: klockan är fylld med speciell olja som möjliggör perfekt synlighet oavsett vinkel i vatten och även ovanför ytan.

- Vattentät till 5000m!

- Chronometer-certifierad och temperaturkompenserad high-precision Quartz

- Extrem lång batteritid på 7 år

- ...ytterligare info finns via länken ovan


* Inköpt på min födelsedag under november 2014

* Mycket välskött (månatlig yttre mild rengöring) och alltid förvarad i en klockbox

* Genomsnittlig användning ca 1-2 dagar per månad

* Levereras komplett inkl garanti, kvitto, Chronometer-certifikat, originalverktyg, manual, tillbehör samt extra tillbehör

* Nästan perfekt skick! Klockan har två st minimala (då menar jag verkligen minimal) stötmärken på armbandets/länkens kant. Se bild, det syns knappt för att det är så litet, men vill ändå vara ärlig med allt.

Vill du ha en unik kvalitetsklocka med avancerade teknologier så har du hittat rätt!


Nypris på www.sinn.de idag är 2400 EUR. Jag köpte klockan ny från Erikssons Ur i Stockholm.


Mitt pris är 14 500kr. Har sålt klocka i forumet i 20-25k klassen en gång och referens finns i good guy tråden. Träffas helst f2f i Uppsala, ev Stockholm. Jag bjuder på värdefrakt. Endast Swish-betalning.

Välkommen att höra av dig :)

Vänligen

Samuel
 
Senast ändrad:
Topp