• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn UX SDR -20

F0ppa

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
14.500kr
Returpolicy
Nej, under garanti
Riktigt trevlig klocka men känner just nu att jag vill banta ner den lilla samling jag har, så denna får gå vidare.

Mycket trevlig teknik i denna, Oljefyllt gör betraktningsvinkel helt sjuk samt att klockan tickar och går ner till 5000m och vem har inte nytta av det?. HAQ Quartz som går inom 10 sek/år.

Uttagen 28/5 2020 från Erikson Urhandel. Givetvis fullset.
Jag köpte den av första ägaren här på forumet i December 2020

Finns lite märken efter bandbyten samt om man synar sidan på boetten mellan kl 7 och 9 så finns några märken, om det hade varit en polerad boett så hade man nog kallat det hairlines? det är knappt man ser dom på bilderna.
Tyvärr finns det några märken i ARn som syns i vissa vinklar, har fått med det på sista bilden. mellan 55 och 10 över

Fakta:
Art.nr: 403.050 H-länk
Verk: ETA Kaliber: 955.652
Diameter: 44 mm
Tjocklek: 13,3 mm
Glas: Safir
Bandbredd: 22 mm
Batteritid: ca 7 år
Vattentäthet: 5000 meter
Material: Ubåts Stål
Band: Länk
Lås: Bygellås Garantitid: 3 år

F2F Dalarna (finns i näreheten av Vansbro) om du har referenser eller skickas med Rek Extra inom Sverige. Betalning med Swish

Inga byten

Bilderna är dagsfärska 30/6 2021

Tack KS för möjligheten att annonsera!
mvh/F0ppa

1.JPEG
2.JPEG
3.JPEG
4.JPEG
5.JPEG
6.JPEG
7.JPEG
 
Senast ändrad:
Topp