- Pris
- 14.500kr
- Returpolicy
- Nej, under garanti
Riktigt trevlig klocka men känner just nu att jag vill banta ner den lilla samling jag har, så denna får gå vidare.
Mycket trevlig teknik i denna, Oljefyllt gör betraktningsvinkel helt sjuk samt att klockan tickar och går ner till 5000m och vem har inte nytta av det?. HAQ Quartz som går inom 10 sek/år.
Uttagen 28/5 2020 från Erikson Urhandel. Givetvis fullset.
Jag köpte den av första ägaren här på forumet i December 2020
Finns lite märken efter bandbyten samt om man synar sidan på boetten mellan kl 7 och 9 så finns några märken, om det hade varit en polerad boett så hade man nog kallat det hairlines? det är knappt man ser dom på bilderna.
Tyvärr finns det några märken i ARn som syns i vissa vinklar, har fått med det på sista bilden. mellan 55 och 10 över
Fakta:
Art.nr: 403.050 H-länk
Verk: ETA Kaliber: 955.652
Diameter: 44 mm
Tjocklek: 13,3 mm
Glas: Safir
Bandbredd: 22 mm
Batteritid: ca 7 år
Vattentäthet: 5000 meter
Material: Ubåts Stål
Band: Länk
Lås: Bygellås Garantitid: 3 år
F2F Dalarna (finns i näreheten av Vansbro) om du har referenser eller skickas med Rek Extra inom Sverige. Betalning med Swish
Inga byten
Bilderna är dagsfärska 30/6 2021
Tack KS för möjligheten att annonsera!
mvh/F0ppa
Mycket trevlig teknik i denna, Oljefyllt gör betraktningsvinkel helt sjuk samt att klockan tickar och går ner till 5000m och vem har inte nytta av det?. HAQ Quartz som går inom 10 sek/år.
Uttagen 28/5 2020 från Erikson Urhandel. Givetvis fullset.
Jag köpte den av första ägaren här på forumet i December 2020
Finns lite märken efter bandbyten samt om man synar sidan på boetten mellan kl 7 och 9 så finns några märken, om det hade varit en polerad boett så hade man nog kallat det hairlines? det är knappt man ser dom på bilderna.
Tyvärr finns det några märken i ARn som syns i vissa vinklar, har fått med det på sista bilden. mellan 55 och 10 över
Fakta:
Art.nr: 403.050 H-länk
Verk: ETA Kaliber: 955.652
Diameter: 44 mm
Tjocklek: 13,3 mm
Glas: Safir
Bandbredd: 22 mm
Batteritid: ca 7 år
Vattentäthet: 5000 meter
Material: Ubåts Stål
Band: Länk
Lås: Bygellås Garantitid: 3 år
F2F Dalarna (finns i näreheten av Vansbro) om du har referenser eller skickas med Rek Extra inom Sverige. Betalning med Swish
Inga byten
Bilderna är dagsfärska 30/6 2021
Tack KS för möjligheten att annonsera!
mvh/F0ppa
Senast ändrad: