• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Sinn UX

Lundgren🥊

Guld
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
17000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Med en tår i ögat säljer jag världens grymmaste dykare som ska klara 5000m!😮

Sinn ux från 2012 med ezm chronometer på tavlan istället för Einsatzzeitmesser som på de nyare.
Mycket fint skick och väldigt fint skick med tanke på ålder men det är ju en Sinn med ubåtsstål, finns säkert nått litet märke nånstans.
Kommer på tegimenterad länk.
Servades med ny olja och batteri 27/03-25 så går många år till. Var även nere ytterligare en vända till Sinn18/06-25 då jag märkte att den avvek en halv sekund om dagen så den justerades och nu håller den chronometer standard igen 💪
Kommer med box, chronometer intyg, instruktionsbok och diverse kvitton. Hittar dock inget cert? Så den är ju ej fullset tyvärr.

Referenser finns: https://klocksnack.se/threads/lundgren.51669/

Pris 17000kr inklusive rek värde

Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen men självklart ej under pågående affär.
1000012192.webp
1000012205.webp
1000012199.webp
1000012202.webp
1000012201.webp
1000012203.webp

Tack KS för ett grymt forum samt möjlighet att annonsera 👍

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp