• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sinnesförvirring, högmod, idioti, smaklöst eller bara genialiskt? - Paketöppning!

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Den är redan döpt!
ba4974c6f0a73d5318d4d2d76d7596ef.jpg

Fy fan, jag gillar att du verkligen inte gör något halv hjärtat. Stort plus från en grinig norrlänning. Grattis!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Stort Grattis som sagt!
Och jag håller med papadok om att behålla glaseringen över nyåret! Den rovan och iklädd smoking mumsande rysk kaviar och en fin Champagne! :happyhappy:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fattar inte riktigt. Om det är äkta diamanter eller briljanter så är det klart du ska ha kvar glasringen! Är det inte det, så släng den och sätt på en originalring.
 

mace

Cartier
2-Faktor
Kommenterar i stort sett aldrig paketöppningstrådar, eftersom det lätt skulle bli en heltidssyssla, men nu är det dags för ett undantag;

Fyfan vad cool. Den tavlan är en av de mest genomarbetade tavlor jag sett! Känns både 80tal och märkligt modern på en och samma gång. Stort grattis!
 

par

Patek
2-Faktor
Jäklar i gatan Aurum. Den var ju något av det häftigaste ja sett på länge. Ofta kan jag tycka att dia index blir bättre i verkligheten. Min gamla subc serti var snygg som bara den på riktigt men gjorde sig dåligt på bild...
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Får man säga grattis en gång till eller blir det för tjatigt?? Äsch - GRATTIS!!! Så jävla avundsjuk...
 
Topp