• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sizar

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Sålt till Sizar, mycket smidigt och bra. Rekommenderas!

5064176+_1f90054f0ef945c835f3f32cd6abdefb.jpg
 

bumper

Breitling
Köpte en Rolex Daytona av Sizar F2F i Uppsala.
Affären gick smidigt och klockan motsvarade förväntningarna.
Kan rekommenderas.
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Köpt klocktillbehör av @Sizar.
Trevlig dialog och korrekt leverans. Då lev tog ett tag var han trevlig och inkluderade lite bonusgrejjer. Mycket uppskatt.
100% GG.
 

Golbica

Omega
Köpte en MTR Express voucher från @Sizar som skulle täcka alla avgångstider, visade sig bara täcka de absolut sämsta och billiga FIX avgångarna när jag skulle boka min t/r biljett. Kontaktade kort därefter @Sizar för att kräva en återbetalning då det inte stämde överens med vad han framgav att sälja.

Han svarade till en början men när jag krävde tillbaka mina pengar svarade han givetvis inte. Vi pratar om en summa på 300kr men det säger väl rätt mycket om en person om man väljer att blåsa någon på 300 kr haha..

Update:

Sizar telefon blev stulen och kunde därför inte svara. Han gjorde rätt för sig och betalade tillbaka summan för den oanvönda biljetten. Så allt blev löst, Good Guy
 
Senast ändrad:

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
@Sizar
Usel kommunikation, ljuger om när han postat paket. Svarar endast sporadiskt på pm och inte alls på sms. Konstigt uppträdande i en affär på 700kr. Jag har försökt få någon förklaring på det märkliga förfarandet, men inte fått någon som helst återkoppling.
//Björn
 
Topp