• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
DSCF8867.jpg

DSCF8870.jpg
DSCF8872.jpg
DSCF8873.jpg


Klockan jag aldrig trodde jag skulle sälja...
Cronolink med nummer 2662 servades av Sjöö Sandström i maj 2015. Då jag också köpte länken för 5 520kr, samtliga länkdelar medföljer.
kvitton, servicepåsen, bytta delar, länk, skinnband och äkthetsintyg medföljer klockan.

Skinnbandet är i princip oanvänt då jag haft den på länken eller vintage band.
Klockan är i nyskick och det spåren av användning är mycket små. Dock finns det lite repor på länken. (missade att torka av klockan innan bilderna togs)

Anledningen till att jag säljer den är att jag har köpt en annan klocka och den här får fungera som slut likvid, annars skulle jag aldrig sålt den.

Pris 22 000kr men det är ok om du vill betala mer. Betalning via swish eller banköverföring, helst lämnas klockan F2F men kan skickas med värdefrakt eller det fraktsätt som du föredrar då du betalar för frakten.

Sjöö Sandström Chronolink Worldtimer
Verkcal SSG2 Manuellt mekaniskt samt batterimodul
Årsmodell ca 2000
Storlek 40mm
Vattenskyddad 50m
Safirglas
Stållänk och svart originalskinnband med törnlås
Silver tavla
Datum
Alarm
Tidtagning
Timer
Världstid annan tidsson
Minne för koder mm
Bakboett i titan bra för allergi samt gör att vikten minskar på klockan
Klockan är i mycket bra skick: 1/5
servad i maj 2015 samt nytt batteri
Mycket vacker och praktisk blivande samlarmodell från Sjöö Sandström
Nypris innan den slutade tillverkas 2014-2015 var 41.800:-
Vacker elegant klocka för alla tillfällen med praktisk funktioner
Det bästa av två världar både mekaniskt samt exakt med batteri modul
För mer info kolla in www.sjoosandstrom.com

Jag garanterar att du inte kommer att hitta en Cronolink i detta skick om du inte låter tillverka en ny från SS och då får du betala 41 800kr för samma klocka dock är inte bilderna perfekta men jag skickar gärna fler bilder om så önskas. Annars kan ni se mina posts på den här på forumet.

Pris 22 000kr, retur enligt ök om inte klockan överensstämmer med bilderna.

mer om mig som säljare köpare på forumet, https://klocksnack.se/threads/goodguy-or-badguy.54669/#post-1603503
 
Topp