• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjöö Sandström-event. Livetråd

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
aga5e8a5.jpg
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Stort tack till Sjöö Sandström och KS för en riktigt kul kväll. Vem kunde ana att det var så många delar i ett urverk :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Jag gled in på jobbet 1h och 19minuter sen och längtar nu efter att få äta en stor fet hamburgare till lunch.

MKRGG fyfan vad jag är snygg på bilden!

Det där är lätt den snyggaste bilden på nätet. Jag har en vän som är fotograf för en av de största modekedjorna worldwide, hon vill säkert ha dig med i nästa katalog!
 

max

Dancing Queen
Jag gled in på jobbet 1h och 19minuter sen och längtar nu efter att få äta en stor fet hamburgare till lunch.

MKRGG fyfan vad jag är snygg på bilden!

Du får träna, aqua väger väl obetydligt mer än en medelstor Chihuahua? :D

Ni ser ut att ha haft det riktigt gött, svårt att misslyckas med det där gänget!
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
Kan bara instämma i kören, askul tillställning, var sist ut från SS-lokal och hade dem inte kört mig på dörren hade jag vart där än. Alla på SS var supertrevliga och det är inte var dag som man deltar i en provtrycks-battle med mannen i grönt, glasögon och PloProf, sorry minns inte vad du heter
 
Topp