Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkomna!
Kul att se er här på forumet som sponsorer.
En liten fråga också. För något år sedan fick jag se en Sjöö Sandström som bars av en officer. Enligt honom var det en modell som bara kunde/fick köpas av soldater på utlandstjänst. Är ert något sol funnits, eller ville han bara vara cool?
Ett rykte jag uppfattade hos en AD är att en ny chronolink kommer, med auto verk.
Nu vet jag inte när klockan var i köpt. Men den skulle vart typ en av femtio klockor. Helsvart vet jag. Såg ev. lite ut som en utc extreme.När skulle det varit? Har inte hört om något liknande varken bland US eller registerförbanden.
Edit overseas edition, var inte det ett rykte?
Nu vet jag inte när klockan var i köpt. Men den skulle vart typ en av femtio klockor. Helsvart vet jag. Såg ev. lite ut som en utc extreme.
Jag såg den kanske 2010 eller 2011.
Bild önskas! Hör alla det?
Det är taget, menade mer som en allmän efterlysning. Trådskaparen kanske sitter på någon bild?Detta var tyvärr innan mitt klockintresse startat på riktigt. Så jag har tyvärr ingen bild...
Ni var också några som undrade lite kring en eventuell limiterad modell av Chronograph Extreme...och vi kan bekräfta att det under en period producerades en limiterad variant med benämningen Extreme Black Professional som såldes till militär personal i utlandsstjänst. Så personen meo_swe träffade for inte med osanning.
Återigen stort tack för det varma mottagandet!