• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjöö Sandström releaseparty!

par

Patek
2-Faktor
image.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Guldversionen ser grym ut och läckert med glasbaksida och mikrorotor. Tyvärr är den troligen för stor för att falla mig helt i smaken.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Ni som är på plats, fråga om den går att få med ett gummistrap som sitter mot boetten? Isf får jag fylla på K&S med lite mer annonser :p
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Ligger ganska precis på samma pris som JLC 39 Moon i stål resp guld. Blir småknepigt gissar jag.. Iofs lär de väl ge saftigare rabatter men de siktar högt. :)

Kul de försöker. Hoppas det håller för dem. Själv är jag inte jätteimpad men då är jag knappast målgruppen. Flashigt event om inte annat.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Första tankar. Snygg, känns lite S&S över den. Bezeln påminner om någon i Royal serien. Tycker man kunde dock skippa royal namnet på denna dressklocka. 62k känns lite överkant, känns som att man skulle ta guldarn istället men finns även mycket annat gott i den prisklassen med inhouse osv. Är den 40mm? Känns på gränsen men det ser ut att funka, eventuellt sticker luggarna ut lite för mycket men kan lika gärna vara bilden som missvisar.

Vilka klockor har Vaucher Manufacture urverk i sig förutom denna modell?
 

chogge

Omega
Njaaaa, inte något som jag skulle lägga 148 lax på. Så mkt deg på en "stockholmsklocka" när man för samma pengar får Omegas nya Tresor Master Co-axial gör iallfall mitt val ganska lätt. Omegan är i en annan liga. Tyvärr S&S, priset kommer avskräcka tror jag.

Omega-De-Ville-Tresor-BaselWorld-2014-Ace-Jewelers-1.jpg
 
Topp