• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Royal Steel 41mm (3/4 - Prisbump)

Kaká

Omega
Pris
12500
Returpolicy
Det löser vi. Alla ska vara nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
(3/4) Prisjustering från 14 500 -> 13 500 -> 12 500

Hej, då kör vi min första annons här:

Köpte/byte till mig denna snygga klocka här på Klocksnack men jag har slutligen kommit till insikten att mina handleder inte kan bära upp den. Kort och gott: jag behöver ha en mindre klocka. Bortsett från ren försäljning så kanske ett byte mot en Royal Steel i 36-37mm? Pengar upp eller ner löser vi!

Men kör hårt: alla bytesförslag är av intresse, dock så är jag först och främst ute efter något i 36-39mm spannet. Priset på 14 500 är samma som jag gav.

Klockan är komplett med alla boxar och cert (dock ej datumstämplat). Kommer på ett blått orginalläder. Löser såklart fler bilder vid behov!


1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
IMG_2235.jpg


Tack KS för ett grymt forum och för annonseringsmöjligheten!
 
Senast ändrad:
Topp