jim84
Basic
Säljer en Sjöö Sandström UTC Extreme Black Gold II i mycket fint skick. Klockan har visare, timmarkeringar och skruvar i Roséguld.
De finns en liten skråma på den svarta ringen vid kl 4 som synes på en av bilderna om man tittar från sidan.
Nypris: 48.000kr
Mitt Pris: 22.000kr
NYTT PRIS:21.000kr
Klockan är uttagen från Sjöö Sandström 2011-06-22 och kommer med alla boxar och papper/cert. Klockan sitter på ett svart Sjöö Sandström alligator armband, men jag skickar även med ett helt nytt och oanvänt Sjöö Sandström gummiarmband.
Typ: Herr
Urtavla: Svart
Glas: Safirglas
Diameter: 44,2 mm
Datumvisare: Ja
Urverk: Automatiskt
Kaliber: SS G4
Boett material: Stål
Kronograf: Ja
ATM: 10 ATM (100 meter)
GMT: Ja
Ser helst att affärs sker F2F i Sthlmstrakten och betalningen sköts via Swish. Ingen returrätt då affären görs F2F.
De finns en liten skråma på den svarta ringen vid kl 4 som synes på en av bilderna om man tittar från sidan.
Nypris: 48.000kr
Mitt Pris: 22.000kr
NYTT PRIS:21.000kr
Klockan är uttagen från Sjöö Sandström 2011-06-22 och kommer med alla boxar och papper/cert. Klockan sitter på ett svart Sjöö Sandström alligator armband, men jag skickar även med ett helt nytt och oanvänt Sjöö Sandström gummiarmband.
Typ: Herr
Urtavla: Svart
Glas: Safirglas
Diameter: 44,2 mm
Datumvisare: Ja
Urverk: Automatiskt
Kaliber: SS G4
Boett material: Stål
Kronograf: Ja
ATM: 10 ATM (100 meter)
GMT: Ja
Ser helst att affärs sker F2F i Sthlmstrakten och betalningen sköts via Swish. Ingen returrätt då affären görs F2F.
Senast ändrad: