• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström vit WT36 /WT1736

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Pris
14500
Returpolicy
Nej. Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Som rubriken söger.

Säljer nu min Sjöö Sandström worldtimer 36mm. Wt36 med vit tavla. WT1736.

Uttagen 2020.
Klockan är i gott skick, dock använd, haitlines finns. Inga större dings, något märke efter skrivbordet, någon mindre repa. Den går och håller tiden bra.
Se bilderna. Skickar gärna fler om du vill för att kunna skapa dig en bra bild av skicket.

Så här skrev förra ägaren när jag köpte den förra sommaren.
”Jag har en SS WT 36, vit som jag planerar att sälja. Den är uttagen 2020-07-01. med förlängd garanti till 2023-07-01 (registrerad på SS hemsida vilket ger ett års extra garanti, uppgift från tidigare ägare). Fullset med box, låda, cert och manual. Den är i bra skick, men den har spår av användning. Förutom hairlines finns ett mindre märke vid kl 3 på bezeln, en repa och en mindre ding på boetten samt märke efter bandbyte. Har inte mätt tidsavvikelsen men inte noterat något avvikande.”


Klockan kommer fullset, med träbox och papplåda.


Utöver S&S gummiarmband så medföljer även en i princip ny Sjöö Sandström stållänk som inköptes för exakt ett år sedan.
Inga byten aktuella denna gång.


Ser helst en f2f affär i södra Sverige. Helst Halmstad. Om det inte går så får vi lösa frakt på något bra sätt.

IMG_7868.jpeg


IMG_8962.jpeg


IMG_8964.jpeg

IMG_8965.jpeg

IMG_8961.jpeg
 
Topp