• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Worldtimer 36mm, vit urtavla

Pris
11000kr
Returpolicy
Ingen retur vid F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Jag säljer min Sjöö Sandström Worldtimer 36mm eftersom den får lite för lite handledstid hos mig. Det är bättre att den går vidare till någon som använder den mer.

Jag köpte den ny hos AD (Erikson Urhandel) för lite drygt två år sedan. Den servades nyss hos Sjöö Sandström som bytte urverket till den nya referensen som sitter i de klockor som säljs idag. Jag passar på att sälja den nu när den är nyservad och har ett sprillans nytt urverk.

Jag säljer den som fullset (låda, samtliga länkbitar, manual, cert, intyg på servicen). Även en en en extra klockpouch från Sjöö Sandström ingår (se bild).

Skick: Hairlines och en mindre ding på bezel vid klockan sex. Jag har försökt att fånga den på bild.
Pris: 13 000 kr 12 000 kr 11 000 kr
Plats: F2F i Stockholm eller Sundbyberg
Retur: Nej, eftersom den säljs F2F
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/gåsapågen.53422/

Som alltid, stort tack till KS för annonsplatsen!


Framsida.jpg

Full-set.jpg

Ding.jpg

Baksida.jpg
 
Senast ändrad:
Topp