Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket nu är rätt tid inställd!
Min ser exakt likadan ut. Du vet att om du trycker på kronan så tänds belysningen ? Den skall fjädra lite inåt.En annan fråga jag har angående min Skydiver är kronan. Är det normalt att den inte är helt intryckt i normalt läge? Man ser liksom nästan in och det känns lite oroligt när jag ska bada med den.
@Krostiffer Fick du se några bilder möjligtvis?
En annan fråga jag har angående min Skydiver är kronan. Är det normalt att den inte är helt intryckt i normalt läge? Man ser liksom nästan in och det känns lite oroligt när jag ska bada med den.
Min ser exakt likadan ut. Du vet att om du trycker på kronan så tänds belysningen ? Den skall fjädra lite inåt.
Tyvärr har jag inte fått se några bilder finns champagne till andra modeller?
Är det en synvilla eller har minutvisaren dragit på sig lite snömögel? Kan vara jag som är möglig också. Ja, das ist möglich.Samma på min. Min är dessutom nyligen trycktestad så det är nog som det ska.
Bild behövs också.
Är det en synvilla eller har minutvisaren dragit på sig lite snömögel? Kan vara jag som är möglig också. Ja, das ist möglich.
My bad! Jag vet ju förvisso att du använder den rätt frekvent men någon måtta får det vara.När du säger det så! Det är nog de hårda reflektionerna från solen. Ser inget mögel när jag kollar nu inomhus...
My bad! Jag vet ju förvisso att du använder den rätt frekvent men någon måtta får det vara.
Vore i och för sig lite coolt med en halvskäggig Skydiver.
Nej, inte vad jag har sett i alla fall. Finns svart pärlemo dock som nog skulle kunna vara riktigt fin.
Tycker den gjorde sig bättre på läder. Grymt fin i vilket fall!Här kommer den på läder dubbelpost men det är jag värd!
Tycker den gjorde sig bättre på läder. Grymt fin i vilket fall!
Breitlingtråden har sin @JensBP och SjööSandström har @Clark KentHaha...ja, det föreligger nog risk för ett uns av besatthet i att leta tavlor
Jag har 11st nu: vit, vit med vit subsekund (såldes med Swedish Blonde), silver, svart, orange (finns även med en annan nyans av orange något ljusare än min), mörkblå (som i "folkmun" kallas Royal Blue då vår kära konung har ett sådant ex), ljusblå, isblå med isblå sub-sekund, koppar, rosa och gul.
De jag vet om och har sett live eller på bild är: röd, brun, grå, svart med svart sub-sekund (såldes med Swedish Night)
Tavlor jag bara har hört talas om: carbon, specialtavla som är tillverkad till Svenska Fotbollsförbundet och som gavs ut till landslagsspelare på herrsidan när de passerat 50 landskamper, är osäker på hur den ser ut men har ett svagt minnen att jag fått berättat för mig att tavlan täcks av många små versioner av SVFF:s logotyp.
Sen finns det ett antal med diamantinfattade index, bland annat svart och rosa.
Men om det finns andra i tråden som har info om fler tavlor så fyll gärna på. Det skulle vara kul att ha en komplett lista på samtliga tavlor som någonsin har tillverkats.
Breitlingtråden har sin @JensBP och SjööSandström har @Clark Kent
Här kommer den på läder dubbelpost men det är jag värd!
Wow!!! Det där blev riktigt, riktigt bra. Posta på bara Det ska bli kul att se den tavlan när det är lite mer sol ute.
Nästan så att ett grattis till en ny klocka är på sin plats
Bildbevis från påståendet i fredagstråden
Haha tackDu briljerar med dina Chronolink-bilder
Bildbevis från påståendet i fredagstråden
Inga suggor tyvärr, bara ett gäng kultingarMcrubber rugen blev de nån gris?
Inga suggor tyvärr, bara ett gäng kultingar
Nej, men det kommer att komma släpp troligtvis under april. Sjöö Sandström är inte officiellt representerade på mässan även om jag kan tänka mig att de är på plats.
Nu är det april!?!?! Var är släppet?????