Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var si sådär, vad hade du för andra exempel?Kan nog tänka mig ganska många klockor som jag hade valt för de pengarna framför en guld-sub.
Men jag nöjer mig med en
![]()
Den är även min favorit. Solklart bästa perpetual som existerar500 på en klocka alltså.. då skulle det få vara något väldigt speciellt.
![]()
bild tackDaytona i vit/gulguld!
Givetvis!
![]()
![]()
Ja de har en del roliga idéer på den firman - deras ”swiss mad” är ju spännande på riktigt men där kommer man nog inte långt med en femvovve skulle jag troDen är även min favorit. Solklart bästa perpetual som existerar
grönt och guld är grym kombo men inte kostar den 500k väll? Känns ju typ billigt(jag har ingen koll direkt iof)
Du trollar?Hej!
Som titeln lyder, vad är den snyggaste klockan enligt er för ca 500k?
Personligen har jag varit inne på en Rolex sub i helguld med blå urtavla.
Några andra alternativ till denna klocka?
Varför tänker du på det sättet?Du trollar?
Tja... Jag tänker att om man är klock intresserad känns det sjukt andefattigt att lägga en halv mill på en sub. Om man bara vill steka är det ju en annan femma.Varför tänker du på det sättet?
okej du menar så, tyckte bara att den är rätt fin/simpel/fräsch.Tja... Jag tänker att om man är klock intresserad känns det sjukt andefattigt att lägga en halv mill på en sub. Om man bara vill steka är det ju en annan femma.
Jäkla trams, guldsub är grymt!Tja... Jag tänker att om man är klock intresserad känns det sjukt andefattigt att lägga en halv mill på en sub. Om man bara vill steka är det ju en annan femma.
Klart det är!Jäkla trams, guldsub är grymt!
Närmare 800 får du nog betalagrönt och guld är grym kombo men inte kostar den 500k väll? Känns ju typ billigt(jag har ingen koll direkt iof)
Ska du kopa for AF eller marknadspris?Hej!
Som titeln lyder, vad är den snyggaste klockan enligt er för ca 500k?
Personligen har jag varit inne på en Rolex sub i helguld med blå urtavla.
Några andra alternativ till denna klocka?
Spelar ingen roll, kan tänka mig bådaSka du kopa for AF eller marknadspris?