• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjukt nöjd tråden

Aron72

Cartier
japp tanken är att man postar saker som ej rör direkta inköp med paketöppningar etc i denna tråd. Inte heller utdragna beskrivelser om varför, eller eller varför/eller hur..
Helt enkelt kort rubrik: sjukt nöjd
Sedan bild
Sedan subtext
Men mitt nya armand/ min nya klocklåddan min etc...
Hänvisa gärna sedan till ev paketöppning, recension, omdöme eller ngn annan tråd.
Tanken är dela med dig snabbt av ngt du blivit positivt glad över för andra att ta del av, detaljer tas i andra delar av forumet.
 

Aron72

Cartier
Sjukt nöjd med hajfischbandet.
image.jpeg


Well, det bidde Brau!
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Köpte en vintage 5513 från okänt årtal.
Min urmakare öppnade baklocket några veckor senare och det visade sig att den är från mitt födelseår.
Man kan lugnt säga att jag blev sjukt nöjd (vilket jag lät hela butiken förstå med ett högljutt WOHOO!)
:)
image.jpeg
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpte en vintage 5513 från okänt årtal.
Min urmakare öppnade baklocket några veckor senare och det visade sig att den är från mitt födelseår.
Man kan lugnt säga att jag blev sjukt nöjd (vilket jag lät hela butiken förstå med ett högljutt WOHOO!)
:)
image.jpeg

Haha vad sjukt! Vad är oddsen för det liksom :D
 
Topp