Teknikfreak
Basic
Trevligt och väldigt roligt att en tillverkare hittar hit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är taget, menade mer som en allmän efterlysning. Trådskaparen kanske sitter på någon bild?
Självklart har vi bild på den... (ping meo_swe var det denna du såg? )
Så här ser den/såg den ut:
/Sjöö Sandström
/Sjöö Sandström
Då gick vi nästan förbi varandra, jagvar inne och förlängde länken till min ORC vid 10GRYM, speciellt den röda texten... Roligt att ett svenskt klockmärke med "kort" historia har denna referensbank. Skydiver, detta ur etc.
Jag gick just förbi huke i Malmö och flyktade på en royal steel classic. Den är trevlig.
Välkommen hit.
/Sjöö Sandström
Världen/Malmö är litet. Vi verkar vara ett par som jobbar malmö downtown. Du, jag, McGyver som jag känner till. Kanske fler?Då gick vi nästan förbi varandra, jagvar inne och förlängde länken till min ORC vid 10
40-41mm landsort hade vart trevligt som attans.Några planer på att släppa en mindre Landsort?
40-41mm landsort hade vart trevligt som attans.
Vad roligt! Äntligen! Har ägt en Chronograph själv, men 42mm vart för stor på mig. Även en UTC ORC har passerat, men är inte kvar. Ser fram mot nysläppen!
Brorsan sitter på en Automatic från 94, kan ni fortfarande serva den för övrigt?
JeppVärlden/Malmö är litet. Vi verkar vara ett par som jobbar malmö downtown. Du, jag, McGyver som jag känner till. Kanske fler?
Håller med i allt du säger. Landsorten är brutalt läcker.Var inom Mårtenssons i Halmstad idag och fick en väldigt bra bild av både representanten på plats och sjöö sandström som märke! väldigt kul! Landsorten är helt underbar i både finish och design!