• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skämskudde

IMG_2168.JPG
Hittade en skämskudde ikväll. Min gröna Storm! Tyckte verkligen den var snygg för 20 nånting år sen.... Nu bara.... Grön.
Har ni någon rolig skämskudde att visa?
PS. Minns att jag även hade en blå. Den verkar vara förlorad.

Du hade redan då, en förkärlek till gröna urtavlor. Ett steg i rätt riktning åtminstone, och början på ett (miss)bruk, alltid något positivt!:)

Jamen. Grönt är skönt. Men grönt kan också vara.... Rätt oskönt. Gissar att tidens tand gått rätt hårt åt Storms gröna :)

Storm dinkan är den dinka jag har fått överlägset mest komplimanger för, om än att det var runt millennium. Har inte haft mage att kasta den. Många minnen med den (den dinka som har varit med om mest total cl ackumulerad alkohol).
IMG_0611.JPG

Titta vilken skönhet:) Nä, inte kasta bort. Blev lite glad att jag hittade min i en låda efter så många år. Många minnen...

Är också med i storm/skämskuddegänget.
Hade den med galler.
Finns kvar någonstans på vinden.
Tror inte den blivit snyggare med åren, men där och då var den en bra kamrat.

Tillbaka
Topp