Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns an gammal regel från hästhandlar-tiden att man inte får buda under 50%. Klart tiderna förändras men jag håller mig till det.Helt övertygad om att säljaren tyckte du gav honom en pungspark. 25% prut är hårt utgångsbud tycker jag. 10% kan väl kännas fair.
Jag skulle ha reagerat som han, även om thai-historien var ny.
Jag skulle betrakta ett bud på 50% av utgångspriset som oseriöst. Såvida inte säljaren saknar verklighetsförankring, eller är bakom flötet.Finns an gammal regel från hästhandlar-tiden att man inte får buda under 50%. Klart tiderna förändras men jag håller mig till det.
Stefan LöfvenSåvida inte politikern saknar verklighetsförankring, eller är bakom flötet.
Hur fick du det här till en politisk diskussion egentligen?Stefan Löfven
Grabben i thaikiosken var dock helsvensk.Ping @Lapo Elkann Det här måste ju vara din kille.
Tog det 8 år att komma till den insikten?Grabben i thaikiosken var dock helsvensk.
Nejdå men suttit lite illa till senaste åren utan fri tillgång till internet. Kul att va tbx på forumet!Tog det 8 år att komma till den insikten?
Ot såklart men jisses va dyra dinkorna blivit sedan dess och det här med Moonswatch! Vilken grejj!!Nejdå men suttit lite illa till senaste åren utan fri tillgång till internet. Kul att va tbx på forumet!
Får man fråga vad du gjort under dessa år, som missat hela klockhysteriprisuppgången och annat inom dinkornas världOt såklart men jisses va dyra dinkorna blivit sedan dess och det här med Moonswatch! Vilken grejj!!Något mer av vikt man missat?
Vilat upp mig offline….Får man fråga vad du gjort under dessa år, som missat hela klockhysteriprisuppgången och annat inom dinkornas värld
Låter bra, välkommen tillbaksVilat upp mig offline….![]()
Stort tack @Watchie skall bli gott att byta från Smith & Wesson 350103 till oysterlänk runt handleden även om det är bra stål i båda..Låter bra, välkommen tillbaks![]()
Ot såklart men jisses va dyra dinkorna blivit sedan dess och det här med Moonswatch! Vilken grejj!!Något mer av vikt man missat?