• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skagen, Gant, Pulsar, Invicta

Sjoning

Breitling
Hittade fyra stycken klockor i en låda här hemma, och dem har gjort sin tid på min handled. Slut på batteri i alla utom Invictan. Alla är använda och i lite olika skick. Ge gärna bud på dem då jag inte har den blekaste aning om vad de kan vara värda. Vill nog hellre bara bli av med dem än tjäna något på de. Om du inte är nöjd när du granskat den så kan du skicka tillbaka den/dem. Betalning kan du göra via Swish, bank eller f2f. :) Vill ni ha fler bilder, kan jag ta med systemkameran och skicka.

Ska också skriva att det är första gånger jag säljer något här, eller ja nästan första gången jag säljer något överhuvudtaget, så om ett eventuellt köp blir av så ska jag göra allt i min makt för att skicka iväg det så snabbt jag bara kan.

Skagen: Tunn och nätt, Japan quartz, Orginal mesh band, repig.
Gant: Stor, och tjockt bo, Japan movement, orginal läder band, några repor på glaset.
Pulsar: Tunn och nätt, quartz, orginal band, mycket repig.
Invicta Pro Diver: Modell Nr 12567, Stor och tung, quartz, orginal länk, något hairline.

Har jag skrivit eller gjort något fel får ni gärna säga till.
20160311_164100.jpg
20160311_165209.jpg
20160311_165228_001.jpg

Mvh Sjoning
 
Topp